Sprijin si sfaturi valoroase pentru compania dumneavoastra
Pe baza competentelor noastre, a mijloacelor de analiza strategica si a informatiilor aprofundate din piata, consultantii experimentati marketscopeva asigura suportul si sfaturile necesare in procesul dumneavoastra de luare a deciziilor de marketing/de afaceri.
Echipa noastra de consultanti va pune la dispozitie strategii eficiente de intrare pe piata, planuri/strategii de marketing si planuri de afaceri, va sprijina cu succes in accesarea fondurilor nerambursabile, si este totodata capabila sa se adapteze si sa-si foloseasca competentele si cunostintele pentru a rezolva diverse alte probleme specifice de marketing si de afaceri cu care v-ati putea confrunta.
Strategii de intrare pe piata si suport
Intrare cu succes pe piata, bazata pe intelegerea pietei locale si pe sprijin in implementare
Dupa ce compania dumneavoastra ia decizia de a intra pe piata din Romania, decizie facilitata de studiile de intrare pe piata intreprinse, marketscope identifica si evalueaza cele mai bune alternative de abordare a pietei din punct de vedere al prezentei teritoriale si al ariei de distributie, al selectiei partenerilor locali, al amplasarii capacitatilor de productie/birourilor si al implementarii unui mix de marketing adecvat.
Sprijinul nostru in elaborarea unei strategii eficiente de intrare pe piata poate include si o analiza obiectiva a costurilor si beneficiilor pentru diferite alternative de intrare pe piata, prin care se identifica cele mai fezabile alternative pentru obtinerea celor mai ridicate rate de recuperare a investitiei; in plus, putem sa va asistam in infiintarea biroului local al companiei dumneavoastra si in negocierile cu parteneri locali (furnizori, etc).
Strategii de marketing
Pasi de urmat pentru abordarea cu success a pietei pe care activati
Pe baza informatiilor relevante ce reies din studiile de piata intreprinse, planificarea noastra strategica de marketing permite tintirea si pozitionarea corecta a produselor si serviciilor dumneavoastra pe piata din Romania si faciliteaza o abordare optima in transformarea elementelor mixului de marketing in rezultate pozitive pe piata.
Strategia de marketing este fundatia planurilor de marketing, sugerand implementarea celor mai eficiente politici de produs, de pret, de distributie si de comunicare, luand in considerare oportunitatile curente de pe piata, clientela tinta si pozitionarea aleasa.
Consultanta pe probleme specifice de marketing
Sprijin de marketing calificat la dispozitia dumneavoastra
In cazul in care aveti nevoie de orice fel de sprijin pe probleme specifice de marketing, consultantii nostrii experimentati vor face tot posibilul pentru a intelege problema cu care va confruntati si a va oferi sfaturi utile si bine fundamentate pe realitatile pietei in care activati.
Our flexible approach allows you to get problem-solving feedback on your main marketing concerns as well as on other business related issues that would ease your decision making process.
Planuri de afaceri
Stabilirea prioritatilor afacerii si sprijin in atragerea finantarii necesare
Specialistii nostri in marketing clarifica si rafineaza ideile dumneavoastra de afaceri din perspectiva oportunitatilor existente in piata, a resurselor companiei dumneavoastra si a obiectivelor vizate si elaboreaza un plan de masuri eficiente.
Un plan de afaceri contine in mod normal urmatoarele elemente:
- Descrierea ideii de afaceri sau a conceptului afacerii existente
- Situatia curenta a companiei (bazata pe auditul de marketing intern)
- Descrierea pietei tinta
- Cele mai bune cai de actiune pentru a fructifica oportunitatile si a evita riscurile din piata
- Analiza financiara a costurilor si a beneficiilor initiativei
Asistenta in finantarea afacerii
Sprijin specializat in atragerea de fonduri pentru planurile investitionale ale companiei
Consultantii nostri in atragerea de fonduri sunt pregatiti sa sprijine dezvoltarea afacerii dummneavoastra prin intermediul unei finantari intelepte si la costuri reduse a investitiilor vizate, dintr-o gama diversa de surse de finantare cum ar fi programele de fonduri nerambursabile, bancile si fondurile de investitii cu capital de risc prezente in Romania.