Sari la conținut

Informatii de afaceri

Colectare de informatii credibile pentru sustinerea deciziilor de afaceri

Informatiile sunt culese de o echipa de consultanti experimentati din surse de informatii atent selectate si verificate, printr-o abordare exhaustiva si sistematica pe care am eficientizat-o in ultimii 10 ani pentru maximizarea rezultatelor.

In functie de nivelul de detaliu si de acuratete dorit, am conceput atat servicii de baza si servicii complexe  de Business Intelligence, prezentate pe scurt mai jos:

Servicii de Baza – Informatii de afaceri

Solutii rapide pentru nevoile dumneavoastra de informatii

Informatii de piata rapid colectate de catre o echipa dedicata de analisti de piata, exclusiv prin tehnici de cautare “de birou” (desk research), dintr-o varietate de surse de informatii:

  • Baze de date proprii
  • Surse on-line/de pe internet
  • Publicatii generaliste si de specialitate
  • Statistici oficiale (productie locala, importuri si exporturi etc.)
  • Registre de comert si alte baze de date de afaceri si comert relevante
  • Cataloage de afaceri/comerciale
  • Interogari prin telefon/fax/e-mail
  • Discutii telefonice exploratorii cu jucatori si experti din industria/piata analizata

Servicii de Baza - Informatii de afaceri

Intelegerea in profunzime a pietei dvs.

Informatii de afaceri imbunatatite, colectate de consultanti in cercetare de marketing cu experienta inalta, printr-o combinatie de tehnici de cercetare de birou si interviuri semi-structurate cu participanti cunoscatori din industrie.

In functie de nivelul de complexitate si tehnica a proiectului, ne consolidam echipele de proiect cu experti recunoscuti din industrie recrutati pe baza de subcontractare din reteaua noastra larga de contacte din industrie.

Servicii de Baza - Informatii de afaceri:

Caracterizarea sumara a companiilor

O mai buna intelegere a jucatorilor din sectorul/piata in care activati

O analiza axata pe reliefarea celor mai importante informatii financiare si de afaceri si a activitatilor cheie curente si trecute ale companiilor vizate (competitori, potentiali parteneri si tinte de achizitii etc).

Caracterizarea uzuala a unei companii include informatii cheie precum:

  • Detalii de contact
  • Statutul legal si structura actionariatului
  • Descrierea afacerii (activitati de baza si alte activitati)
  • Dezvoltari/evolutii importante ale companiei pana in prezent
  • Produse si servicii
  • Indicatori financiari cheie
  • Angajati cheie
  • Elemente esentiale ale strategiei de marketing
  • Puncte forte si puncte slabe ale firmei
  • Parteneriate si aliante strategice
Caracterizarea sumara a sectorului/pietei

O solutie accesibila de explorare a oportunitatilor existente in sector/piata

O privire de ansamblu rapida a celor mai relevante caracteristici si evolutii ale industriei/pietei, jucatori cheie si oportunitatilor de pe piata.

Caracterizarea uzuala a unei piete include informatii cheie precum:

  • Dimensiunea estimata si evolutia istorica a pietei
  • Dezvoltari si trenduri cheie pe piata
  • Gradul de fragmentare/consolidare al pietei, jucatorii importanti si cota lor de piata estimata
  • Fuziuni si achizitii din sector
  • Canale de vanzari si distributie utilizate
  • Factorii de influenta cheie si asteptari asupra cresterii viitoare a pietei
  • Oportunitati si amenintari
  • Asociatii industriale (patronale, profesionale etc.) si autoritati relevante
Servicii de monitorizare

Fundamentati-va deciziile prin monitorizarea a aspectelor esentiale ale pietei!

Un serviciu de monitorizare personalizat si accesibil din punct de vedere financiar, care consta in urmarirea si trecerea in revista a celor mai relevante informatii disponibile pe tematica aleasa (piete/sectoare industriale, competitori, trenduri tehnologice, indicatori economici etc.) .

Marketscope ofera servicii de monitorizare ce tintesc cel mai frecvent pietele/sectoarele industriale si concurentii clientilor nostri, generandu-se rapoarte/informatii foarte utile intr-o maniera accesibila:

Monitorizarea unui sector industrial / unei piete:
Fiti la curent cu evolutiile de pe piata pe care activati!

  • Marimea pietei si cote de piata estimate (comunicate de presa ale jucatorilor cheie, extrase din diferite studii etc.)
  • Dezvoltarea si trendurile pietei (jucatori noi pe piata, cresterea curenta si istorica a pietei, mutatii structurale in piata, castigatori si perdanti din piata, schimbari tehnologice, oportunitati si amenintari, modificari legislative si de natura fiscala etc.)
  • Miscari ale jucatorilor cheie (proiecte de investitii, intrari pe piete noi/lansari de noi produse, fuziuni si achizitii, parteneriate si aliante, participari la targuri si expozitii, schimbari de personal (management si alt personal cheie), lansari de campanii promotionale si de publicitate etc.)
  • Indicatorii financiari ai jucatorilor cheie (cifra de afaceri, profit si pierdere etc.)
Monitorizarea concurentei
Intotdeauna inaintea concurentei
  • Estimari / comunicate despre vanzarile si cotele de piata ale concurentilor
  • Directii de dezvoltare si “mutari” importante ale companiilor pe piata (proiecte de investitii, intrari pe piete noi/lansari de noi produse, fuziuni si achizitii, parteneriate si aliante, participari la targuri si expozitii, schimbari de personal (management si alt personal cheie), lansari de campanii promotionale si de publicitate etc.)
  • Indicatori financiari (cifra de afaceri, profit, datorii, numar de angajati etc.)
Informare in timp real

Sprijin informational exact cand ai nevoie

Fie ca echipa dumneavoastra de cercetari de piata este supra-aglomerata / indisponibila sau pur si simplu aveti nevoie sa strangeti rapid informatii de piata relevante pentru a va fundamenta deciziile, contactati marketscope si veti avea acces imediat si integrat la o echipa de analisti experimentati in “business intelligence” care va vor oferi raspunsuri rapide, la obiect si implementabile la intrebarile dumneavoastra.

Selectia furnizorilor

Aprovizionare inteleapta

Marketscope va elabora si va va pune la dispozitie o lista bine selectionata de furnizori locali ce intrunesc in totalitate cerintele/specificatiile dumneavoastra. Putem identifica rapid, evalua si selecta o “lista scurta” a furnizorilor cautati, dupa care putem evalua capacitatile lor de productie si distributie, verifica indicatorii lor financiari si recomandarile de la clienti si putem obtine chiar si cotatii de pret pentru produsele/serviciile de care aveti nevoie.

Generarea tintelor de vanzari B2B (clienti persoane juridice)

Perspective de vanzari mai bune

Datorita bazelor de date extinse ce cuprind toate companiile active in Romania, va putem livra rapid liste de clienti potentiali -companii selectionate pe criterii relevante pentru nevoile dumneavoastra de vanzari (cifra de afaceri, domeniu de activitate, numar de angajati, oras / judet etc.). Desi bazele noastre de date sunt reactualizate in mod constant prin intermediul diferitelor anchete statistice de tip B2B, actualizam detaliile de contact pentru fiecare tinta de vanzari pusa la dispozitia clientilor nostri prin verificarea on-line a cataloagelor/portalurilor de afaceri si a paginilor de internet ale companiilor furnizate.

Servicii Avansate – Informatii de afaceri

Studii sectoriale/Studii de intrare pe piata

Capteaza in totalitate dinamica pietei si permit intelegerea in profunzime a sectorului/pietei cercetate

Marketscopeare o echipa experimentata de consultanti in marketing pentru a va asista in atingerea obiectivelor de afaceri prin elaborarea si furnizarea de analize de piata corecte si de incredere pe baza carora sa va puteti fundamenta deciziile de marketing/investitii.

Un raport tipic de studiu sectorial/studiu de intrare pe piata contine informatii precum:

  • Dimensiunea curenta si evolutia istorica a pietei
  • Segmentarea pietei (pe produs, regiuni, jucatori etc.)
  • Marje uzuale de pret si preturi de lista ale jucatorilor cheie
  • Jucatorii cheie de pe piata si cotele de piata detinute
  • Caracterizarea jucatorilor cheie (gama de produse, capacitati de productie, portofoliul de clienti, politica de distributie, performante financiare etc.)
  • Identificarea canalelor de distributie, a oportunitatilor si barierilor intalnite de un nou jucator pe piata care cauta parteneri de distributie
  • Oportunitati pe piata, bariere de intrare pe piata si factorii cheie de succes in sector din perspectiva principalelor organizatii implicate in sector (lideri de piata, distribuitori si comercianti cu ridicata, experti sectoriali, clienti etc.)
  • Factori de influenta si previziuni
  • Cele mai relevante reglementari legale
Asistenta in procese de fuziune si preluare/achizitii corporatiste

Investitii intelepte bazate pe informatii de piata relevante si credibile

Prin intermediul capacitatilor si experientei noastre extinse in colectarea informatiilor de afaceri, asistam clientii nostrii in identificarea si evaluarea rapida a potentialelor tinte de fuziuni si achizitii. Punem la dispozitie o lista selectiva si o evaluare aprofundata a tintelor potentiale ce intrunesc criteriile specificate, pe baza unor informatii credibile si atent interpretate, pentru a va ajuta sa definiti o strategie de negocieri si o abordare eficienta a tintelor de fuziuni/preluare.

O abordare tipica include:

  • Identificarea si evaluarea de tinte potentiale in functie de cerintele specificate
  • Evaluarea companiilor tinta din punct de vedere al performantelor si al capabilitatilor (indicatori financiari cheie, capabilitati tehnologice si capacitati de productie, strategie de marketing, nivel de satisfactie si recomandari ale clientilor etc.)
  • Structura actionariatului, echipa de conducere si gradul lor de receptivitate fata de eventuale discutii/propuneri de fuziune/preluare
ro_RO