Studii sectoriale/Studii de intrare pe piata
Capteaza in totalitate dinamica pietei si permit intelegerea in profunzime a sectorului/pietei cercetate
O echipa experimentata de consultanti in marketing va va asista in atingerea obiectivelor de afaceri prin elaborarea si furnizarea de analize de piata corecte si de incredere pe baza carora sa va puteti fundamenta deciziile de marketing/investitii.
Un raport tipic de studiu sectorial/studiu de intrare pe piata contine informatii precum:
Un raport tipic de studiu sectorial/studiu de intrare pe piata contine informatii precum:
- Dimensiunea curenta si evolutia istorica a pietei
- Segmentarea pietei (pe produs, regiuni, jucatori etc.)
- Marje uzuale de pret si preturi de lista ale jucatorilor cheie
- Jucatorii cheie de pe piata si cotele de piata detinute
- Caracterizarea jucatorilor cheie (gama de produse, capacitati de productie, portofoliul de clienti, politica de distributie, performante financiare etc.)
- Identificarea canalelor de distributie, a oportunitatilor si barierilor intalnite de un nou jucator pe piata care cauta parteneri de distributie
- Oportunitati pe piata, bariere de intrare pe piata si factorii cheie de succes in sector din perspectiva principalelor organizatii implicate in sector (lideri de piata, distribuitori si comercianti cu ridicata, experti sectoriali, clienti etc.)
- Factori de influenta si previziuni
- Cele mai relevante reglementari legale