Servicii de monitorizare - Fundamentati-va deciziile prin monitorizarea a aspectelor esentiale ale pietei!

Servicii de monitorizare

Fundamentati-va deciziile prin monitorizarea a aspectelor esentiale ale pietei!

Un serviciu de monitorizare personalizat si accesibil din punct de vedere financiar, care consta in urmarirea si trecerea in revista a celor mai relevante informatii disponibile pe tematica aleasa (piete/sectoare industriale, competitori, trenduri tehnologice, indicatori economici etc.) .

Serviciile de monitorizare oferite de marketscope tintest cel mai frecvent pietele/sectoarele industriale si concurentii clientilor nostri, generandu-se rapoarte/informatii foarte utile intr-o maniera accesibila: 

 

Monitorizarea unui sector industrial / unei piete

Fiti la curent cu evolutiile de pe piata pe care activati!

  • Marimea pietei si cote de piata estimate (comunicate de presa ale jucatorilor cheie, extrase din diferite studii etc.)
  • Dezvoltarea si trendurile pietei (jucatori noi pe piata, cresterea curenta si istorica a pietei, mutatii structurale in piata, castigatori si perdanti din piata, schimbari tehnologice, oportunitati si amenintari, modificari legislative si de natura fiscala etc.)
  • Miscari ale jucatorilor cheie (proiecte de investitii, intrari pe piete noi/lansari de noi produse, fuziuni si achizitii, parteneriate si aliante, participari la targuri si expozitii, schimbari de personal (management si alt personal cheie), lansari de campanii promotionale si de publicitate etc.)
  • Indicatorii financiari ai jucatorilor cheie (cifra de afaceri, profit si pierdere etc.)

 

Monitorizarea concurentei

Intotdeauna inaintea concurentei

  • Estimari / comunicate despre vanzarile si cotele de piata ale concurentilor
  • Directii de dezvoltare si “mutari” importante ale companiilor pe piata (proiecte de investitii, intrari pe piete noi/lansari de noi produse, fuziuni si achizitii, parteneriate si aliante, participari la targuri si expozitii, schimbari de personal (management si alt personal cheie), lansari de campanii promotionale si de publicitate etc.)
  • Indicatori financiari (cifra de afaceri, profit, datorii, numar de angajati etc.)