Segmentarea pietei
Definiti, intelegeti si tintiti eficient segmentele de consumatori
Nu exista produse si servicii universale deoarece oamenii si companiile nu sunt la fel, asa cum nici nevoile si comportamentul/actiunile lor nu sunt la fel.
Identificarea nevoilor si reliefarea diferentelor dintre anumite grupuri de clienti este scopul principal al studiilor de segmentare. Marketscope va sprijina in definirea si intelegerea segmentelor tinta de clienti, pentru a putea concepe metode eficiente de a-i aborda. De la segmentari bazate pe demografice (sau pe firmografice in cazul cercetarilor B2B) si pana la segmentari bazate pe stil de viata/comportament sau pe nevoile clientilor, echipa noastra va ajuta sa aflati informatii aprofundate despre grupurile de consumatori ai produselor/serviciilor cercetate.
Identificarea nevoilor si reliefarea diferentelor dintre anumite grupuri de clienti este scopul principal al studiilor de segmentare. Marketscope va sprijina in definirea si intelegerea segmentelor tinta de clienti, pentru a putea concepe metode eficiente de a-i aborda. De la segmentari bazate pe demografice (sau pe firmografice in cazul cercetarilor B2B) si pana la segmentari bazate pe stil de viata/comportament sau pe nevoile clientilor, echipa noastra va ajuta sa aflati informatii aprofundate despre grupurile de consumatori ai produselor/serviciilor cercetate.