Dupa tipul respondentului -

Dupa tipul respondentului


  • La nivel corporativ (B2B)
    Reactii si opinii ale decidentilor corporativi

 

Achizitiile corporative sunt foarte diferite de cele individuale/familiale, pentru ca uneori selectia furnizorilor se bazeaza pe o analiza detaliata si cuprinzatoare a mai multor oferte disponibile, care sunt evaluate pe baza unor criterii decizionale prestabilite. Procesul de luare a deciziilor corporatiste este mai probabil sa se realizeze in grup decat individual. Marketscope va ajuta sa investigati comportamentul corporativ de cumparare si procesul de luare a deciziior, prin cercetarea unor esantioane relevante pentru produsele/serviciile dumneavoastra (prin punerea la dispozitie de esantioane corporative de acuratete, concepute intr-o maniera stratificata si extrase din universul companiilor active in Romania, defalcate pe domeniu de activitate, numar de angajati, cifra de afaceri si localitate).

 

  • La nivel de consumator
    Intelegerea consumatorilor individuali

 

Cumparaturile si deciziile consumatorilor individuali sunt deseori spontane si subiective, bazate pe reactii/consideratii de moment. Marketscope va ajuta sa investigati si sa intelegeti cum gandesc consumatorii si cum se comporta ei in relatia lor cu diferite  produse si servicii.

 

  • Experti
    Opiniile expertilor la dispozitia dumneavoastra

 

Atunci cand folosirea produselor dumneavoastra este recomandata sau chiar prescrisa de diferite categorii de influentatori (doctori, avocati, arhitecti, proiectanti etc.), marketscope va ajuta sa intelegeti rationamentul din spatele recomandarilor lor pentru o anumita categorie de produse, marca sau producator/furnizor.