Campanii YouTube -

Campanii YouTube

O tendinta a pietei de care trebuie sa tinem cont este consumul crescut al informatiei in format video. Aceasta tendinta este determinata de caracteristicile generatiilor X si Y, precum lipsa de concentrare si schimbarea rapida a focalizarii atentiei. Orientarea spre vizual este o solutie eficienta la problema concentrarii, intrucat formatul video permite transmiterea mai rapida a informatiei. Astfel, un loc important incepe sa fie ocupat de campaniile de publicitate desfasurate pe platforma YouTube.

Utilizand formate diverse - video, flash sau text - exista multiple variante de publicitate pentru toate suporturile de redare (desktop, mobil, TV si console de jocuri):
• Display Ads (pentru desktop – bannere afisate in spatiul de display al paginii YouTube),
• Overlay Ads (pentru desktop – care se afiseaza pe suprafata videoclipurilor in timp ce sunt vizionate),
• Skippable Video Ads (pentru desktop, mobil, TV si console de jocuri – mini videoclipuri care se afiseaza la inceputul unui video si pe care utilizatorul are optiunea de a le urmari pana la capat in cazul in care este interesat sau de a sari peste ele),
• Short Non-skippable Video Ads (pentru desktop si mobil – videoclipuri care se afiseaza la inceputul unui video, in cazul carora utilizatorul nu are optiunea de a trece mai departe fara a le viziona pana la capat),
• Long Non-skippable Video Ads (desktop si mobil – o varianta mult mai lunga a Short Non-skippable Video Ads).

Pentru realizarea acestor formate dispunem de o retea diversificata de colaboratori, desenatori, designeri si studiouri video.

 

Vrei o promovare eficienta?

Cere oferta personalizata aici!